mandag, september 11, 2017

En hump i veien

I dag skulle jeg for første gang få kur i Skien, men det ble det ikke noe av. Blodverdiene mine var for lave og da er det ikke så greit for systemet å få en dose gift. 



Jeg har hatt litt halsvondt de siste dagene, så jeg hadde en vag magefølelse av at immunforsvaret ikke var helt på topp. Men det er ikke like utslått som lyngen min ble av høstværet i dag, så vi prøver igjen på torsdag. Litt kjipt er det, jeg liker best at ting går som planlagt, men det er bare å finne fram tuba med tålmodighet og smøre på. 

Det er ingen grunn til å sitte og se på at hybelkaninene formerer seg, så hele gjengen gikk heller ut og reiv teltet som har vært ly for plank og sag i flere år. 

Og hva skal fylle tomrommet etter det 20m2 store teltet? En potetåker, plen med vakre blomsterbed eller ripsbusker og andre buskevekster? Antakelig ikke - jeg er varslet om hva som kommer. Jeg tar et magadrag med luft, forholder meg relativt rolig og tenker: Jaja, det blir vel i det minste et blogginnlegg av det... Stay tuned! 

3 kommentarer:

Mette Helen sa...

Kjedelig med humper, men da får vi håpe det er rettere til torsdag! Nei, hvorfor ha potetåker eller blomsterbed, når plassen kan fylles på annet vis?😀

Elin sa...

Satsar på god driv og framgang for blodverdiane i veka som kjem. ��Spennande med nye saker i hagen, eg trur det er på tide med ein utvidelse av vannlabyrinten!! ����

May-Liss sa...

Det er mulig jeg har en anelse om hva som dukker opp der, men vi får vel håpe jeg tar feil? �� Lykke til på torsdag ❤️